firefox3

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 28 Mar 2008, 08:21:02 CET

Dnia piątek 28 marca 2008, Łukasz `Qyon` Nidecki napisał:

> Hmm fajne wypracowanie... A nie prościej napisać ze NIE DA się inaczej
> zbudować dobrego filtra antyphishingowego, jak tylko z użyciem
> monitorowania w stronach trzecich odwiedzanych stron?

Czy to jest wyłączalne w konfiguracji? Jeśli tak i faktycznie komuś to
przeszkadza, bądź miałaby być przyjęta w PLD polityka "nie dzwonić do domu
bez pytania", domyślnie wyłączyć i wyświetlać komunikat przy
instalacji/gdziekolwiek indziej że wyłączone. I tak to już jest jakieś
debilne "Bon Echo", więc PLD może zmieniać co chce i nic Mozilli do tego.

BTW, czy ktokolwiek ma jakieś potwierdzone dane co do tej całej "utraty
dobrego wizerunku wśród użytkowników przez zmiany w dystrybucjach", czy to po
prostu głupia wymówka na jaką wygląda? Ostatnio mogłem podziwiać tę postawę w
wykonaniu deweloperów amaroka (jeden ją przejawiał, dwóch przyznało mu rację)
jak im powiedziałem, że amarok debileje przez ewidentny błąd w kodzie jak się
nie doinstaluje standardowych skryptów i błędu nie poprawią, bo to wina PLD
że skrypty są w osobnej paczce i ich nie obchodzi że ktoś może nie chcieć
zależności od ruby - punktacja i ściąganie tekstów są "essential", tzn. na
stronie amaroka są wpisane w "features". I PLD ich niecnie dewaluuje w oczach
biednych userów którzy chcieli koniecznie mieć ściąganie tekstów, pal licho
że muzykę odtwarza, bo po co to komu...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl