Amavis +dspam - jak przećwiczyć dspama.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 31 Mar 2008, 12:29:53 CEST

Zbyniu Krzystolik nagli:

> No to już powinno wystarczyć, żeby punktował, co mówią logi?

Dokładnie jeszcze nie wiem ;).
Nie mam czasu wgapiać się, a razor+pyzor dopiero dodałem.

> A zainstalowałeś pyzora i Razor2? Włącz sobie raportowanie od -99
> punktów i przyjrzyj się mailom czy i za co zostają wypunktowane.

Tak - przed godziną.

poldek:/all-avail> ls -I *azor* *yzor*
Razor-2.84-1.x86_64
perl-Razor-2.84-1.x86_64
pyzor-0.4.0-3.x86_64

To chyba po tej fedorze spodziewam się, że dostanę od razu wszystko,
czego mogę potrzebować zamiast wszystkiego, czego sobie zażyczę.
Czego jeszcze może mi brakować?

--
WK