TwinView vs. Xinerama

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Czw, 13 Lis 2008, 10:36:21 CET

Dnia czwartek, 13 listopada 2008, Grzegorz Pietrzak napisał:
> [...]

Jeszcze zapomniałem, że mplayer to chce żeby mu podać na którym ekranie
(-display) ma wyświetlać film, więc to chyba nie będzie proste, żeby na całym
pulpicie złożonym z dwu ekranów to wyświetlał...
Ale pewności to ja teraz nie mam...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Na drzewie dobrych intencji jest wiele kwiatów, lecz mało owoców. (wróżba z
chińskiego ciatseczka)