[OT] Nagrywanie z kamerki internetowej

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Wto, 25 Lis 2008, 01:06:22 CET

On Tue, Nov 25, 2008 at 12:50:10AM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia poniedziałek, 24 listopada 2008, Szymon Siwek napisał:
> [...]
>
> Nie umiem albo nie działa (wywołanie wzięte ze strony wiki dla v4l):

No, ale przynajmniej możesz powiedzieć, że próbowałeś wszystkiego.

> [...]
> A w logu jest: no access module matching "v4l2" could be loaded. Czyli nasz
> vlc jest skompilowany BEZ obsługi v4l2.

Jak nie jak tak:
%attr(755,root,root) %{_libdir}/vlc/access/libv4l2_plugin.so

A przymomniało mi się coś jeszcze. Napisałeś:
> zakładam, że skoro mplayer działa, to i on [mencoder] powinien

Nie jest to słuszne założenie. Mam kamerę IP, mplayer działa, mencodera nie
zmusiłem do sensownego nagrywania - użyłem właśnie vlc.

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,