Re: [TH] Zmiana architektury i686 -> x86_64 - Kłopoty z oknami w KDE 3.5 - brak dekoracji

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 27 Lis 2008, 14:53:10 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Łukasz Maśko i powiedziała :

> Zakładam, że kdebase-desktop jest zainstalowany? Wygląda, jakby nie
> uruchamiał się kwin. Spróbuj zrobić tak:
>
> 1. Zainstaluj xterm, jeślijeszcze nie masz i w ~/.Xclients wpisz:
> xterm & exec startkde
> 2. Odpal X-y. Spróbuj nie stracić focusa z okienka xterma.
> 3. Jeśli się uda utrzymać klawiaturę w xtermie, to po starcie wszystkiego
> odpal w nim kwin --replace &
> 4. Po zamknięciu X-ów wywal z ~/.Xclients tą część uruchamiającą xterm-a.
> Powinno być już OK.
$ kwin --replace &
X Error: BadName (named color or font does not exist) 15
  Major opcode:  45
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2600004
X Error: BadFont (invalid Font parameter) 7
  Major opcode:  94
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2600004
X Error: BadCursor (invalid Cursor parameter) 6
  Major opcode:  2
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2600005
X Error: BadCursor (invalid Cursor parameter) 6
  Major opcode:  2
  Minor opcode:  0
  Resource id:  0x2600005
kwin: X_ChangeWindowAttributes(0x2600005): BadCursor (invalid Cursor
parameter)
KWin: błąd podczas inicjalizacji; anulowanie
[1]+ Exit 1            kwin --replace

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski