[OT] Drukarka laserowa-mono

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Wto, 7 Paź 2008, 00:35:43 CEST

Osóbka znana jako Jan Wideł, wystukała:

> Właśnie z tym dewajseim mfp ichnim miałem problemy, chodziło o skaner,
> który nijak nie chciał chodzić jeśli nie odpalało się go na prawach
> root'a(xsane). Dopiero gdzies 'wyguglałem' driver ze spaczowaną
> biblioteką i od tej pory działa.

A to fakt, choć to nie tylko w tym skanerze jest ten problem.

> Tak tez robimy, chociaż ostanio przejechałem się na tych chipach, z 3
> przyslanych tylko jeden mi zadziałał. Sprawa druga to to, że wymiana tego
> cholernego chipa, wymaga rozkręcenia całej kasety z bębenm, możesz sobie
> wyobracic jaka to przyjemność jeśli pare dni wcześniej dosypałeś toner (1
> chip wytrzymuję około 2 napełnien).

To co ty drukujesz? U mnie jedno napełnienie wystarcza na dwa chipy ;-)
Zresztą te chipy są tylko w 4200. W 4270 masz zwykły bezpiecznik 100 mA i
to tylko w zwykłych kasetach (w startowej nic nie trzeba wymieniać -
sypiesz proszek i instalujesz "nowy" toner w menu drukarki)

A co do syfu - no to niestety... Choć kawałek jakiegoś lejka z gazety
ułatwia sprawę ;-)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl