Xorg na karcie intel i wygaszenia

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 16 Sie 2009, 14:03:13 CEST

On Sun, Aug 16, 2009 at 08:22:43AM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Czy to jest powtarzalne?
Tak.

> Czy mógłbyś napisać, czy coś dziwnego pojawia się w /var/log/Xorg.0.log
> tudzież w dmesg w takim momencie?
Po ostatnim wygaszeniu w logach nie ma nic oprócz warninga "drmDropMaster
failed: Invalid argument" (nie wiem czy pojawia się on w momencie
wygaszenia). Poprzednie kwiatki zdarzyły się kiedy miałem pilną robotę i
niestety nie miałem czasu żeby zaglądać do logów. Jak tylko skończy mi
się robić to co teraz zapuściłem (minie jeszcze kilka godzin) wywołam
parę takich crashy i zobaczę czy pojawi się coś nowego.

> Sugerowałbym również zajrzeć na stronę http://intellinuxgraphics.org/2009Q2.html
> i sprawdzić, czy to może nie jest wina używanego przez ciebie kernela.
Przejrzałem i znalazłem jedynie w TODO problem resetowania karty
graficznej po wywrotce Xów. Nie ma niestety nic na temat crashu przy
intensywnym użytkowaniu bufora.
Mogę jeszcze zrobić upgrade kernela do 2.6.30, może się poprawi. Pytanie
tylko czy gdzieś jest jakieś repo Th z tymi paczkami. Na FTPie widzę
2.6.28. Nie mam wolnej maszyny i686, na której mógłbym zbudować sobie
paczkę, a na tym Atomie kompilacja potrwa pewnie z miesiąc ;)

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn