Neostrada [OT]

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Śro, 9 Gru 2009, 12:41:36 CET

Marcin Bohosiewicz pisze:

> Informacje dla neostradowiczow ze maja sobie login zmienic w
> modemie/routerze (dopisac PODSTAWOWY- przed loginem),

bardzo złe podejście. wogóle jakieś takie "nieadminowe"

po to TPSA blokuje te porty, żeby nieświadomych userów wysyłjących tony
SPAMU oganiczyć. a ty im każesz pozbyć się tej blokady i znowu nawalać
pakietami do naszych serwerów pocztowych.

Jeśli to świadomy user i potrzebuje tego portu, to zaufaj mi że sam
znajdzie taką informację jak to sobie odblokować i hasło do routera też
będzie znał. reszta niech ma to dla własnego dobra zablokowane.

--
  Arkadiusz Rdest