Neostrada [OT]

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Czw, 10 Gru 2009, 11:48:11 CET

Dnia środa 09 grudzień 2009 o 12:41:36 Arkadiusz Rdest napisał(a):
> bardzo złe podejście. wogóle jakieś takie "nieadminowe"
>
> po to TPSA blokuje te porty, żeby nieświadomych userów wysyłjących
>  tony  SPAMU oganiczyć. a ty im każesz pozbyć się tej blokady i znowu
>  nawalać pakietami do naszych serwerów pocztowych.
>
> Jeśli to świadomy user i potrzebuje tego portu, to zaufaj mi że sam
> znajdzie taką informację jak to sobie odblokować i hasło do routera
>  też  będzie znał. reszta niech ma to dla własnego dobra zablokowane.

	Juz myślałem, ze uszczęśliwianie ludzi na siłe mamy za soba - a
tu nic tylko powrót do starego systemu myslenia.  Jak czytam Twój post
to widze, że nadal stara "epoka" rządzi.

	Pozabieraj tez ludziom noże bo nieświadomi sobie albo komus
zrobią krzywdę/kuku!

	Nie widzę żadnej podstawy aby 99% użytkowników netu via neozdrada
cokolwiek ograniczać bo jakiś jednostkowy spamer rozsyła tony smieci.
Spamerom chyba mozna (nie jestem przekonany, że trzeba) blokować
wysyłanie poczty - a nie od razu stosować *odpowiedzialność*
*zbiorową*!!!

	Zablokowanie portu 25 *wszystkim* użytkownikom neozdrady świadczy
co najwyżej o tym, że admini tpsa nie mają odpowiednich kwalifikacji by
zarządzać tą usługą, a nie, że użytkownicy są nieświadomi.

Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php