Neostrada [OT]

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 10 Gru 2009, 12:40:49 CET

On Thu, 10 Dec 2009, Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> 	Juz myślałem, ze uszczęśliwianie ludzi na siłe mamy za soba - a
> tu nic tylko powrót do starego systemu myslenia.  Jak czytam Twój post
> to widze, że nadal stara "epoka" rządzi.
>
> 	Pozabieraj tez ludziom noże bo nieświadomi sobie albo komus
> zrobią krzywdę/kuku!

No nie, tu też trafia ta dyskusja?

> 	Nie widzę żadnej podstawy aby 99% użytkowników netu via neozdrada
> cokolwiek ograniczać bo jakiś jednostkowy spamer rozsyła tony smieci.

Problem w tym, że kilkadziesiąt % użytkowników neozdrady siało spamem.

> 	Zablokowanie portu 25 *wszystkim* użytkownikom neozdrady świadczy
> co najwyżej o tym, że admini tpsa nie mają odpowiednich kwalifikacji by
> zarządzać tą usługą, a nie, że użytkownicy są nieświadomi.

Zablokowanie portu które nikomu w niczym nie szkodzi. A jeśli komuś
strasznie szkodzi i nie może tego nijak obejść (bo jakiś geniusz np.
postawił vpn na porcie 25) to sobie zdejmie tę blokadę dopisaniem prostego
tekstu przed loginem do neozdrady.

I jeszcze z góry uprzedzając: tak, port 25 powinien być blokowany przez
wszystkich providerów udostępniających internet end-userom.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944