Xserver 1.5.3 i input

Witek Firlej witek.firlej w gmail.com
Nie, 25 Sty 2009, 10:17:29 CET

2009/1/25 Daniel Mróz <beorn w alpha.pl>:
> Cześć
>
> Z Xserwerem 1.5.3 jest chyba coś nie tak. Jeśli użyję sterowników kbd
> oraz mouse do obslugi urządzeń wejściowych, to albo nie działa
> klawiatura, albo mysz, albo wszystkie naraz (oba urządzenia są na USB,
> obsługa przez usbhid, usbmouse w blackliście), pomimo że HAL wszystkie
> widzi. Kiedy przełączę się na znienawidzony evdev, mysz i klawiatura
> działają bez zarzutów, ale Xserver żre mi 100% jednego rdzenia. Mam
> tylko dwa, więc zapuszczenie czegoś wymagającego obliczeniowo zabija
> mi maszynę. Czy tylko ja tak mam? Używa ktoś evdev lub zna jakieś
> [...]

corg.conf http://grizz.pastebin.com/f66175d32

Jedyne co mnie denerwuje, to, ze czasami kdm się blokuje i działa
tylko myszka - muszę kliknąć w opcjie i "tryb konsoli" co powoduje
przeładowanie kdm'a i klawiatura zaczyna działać...

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.