Instalacja PLD

Jarosław Kłopotek jkl w interduo.pl
Pon, 20 Lip 2009, 18:00:45 CEST

> Witam!
Hej

> Potrzebna jest opinia. Od pół roku mam dodatkowy komputer. Laptop Acer
> Aspire 5730Z. Wiem, że instalacja Linuksa w miejsce obecnej Visty jest
> możliwa. Problem w tym, że mam jeden dysk podzielony na dwie partycje.
> Dysk ma pojemność 320 GB, jest prawie pełny. Jestem w stanie zebrać
> dane, które chce zachować na jednej z nich. Chciałbym jednak zmienić OS
> na PLD w taki sposób, aby nie naruszyć drugiej partycji.

Jeśli takich opinii potrzebujesz znaczy że nie jesteś doświadczonym
użytkownikiem w/w systemów.

> Ktoś już robił coś takiego? Dodam, że operacja musi zakończyć się
> sukcesem w 100%. Będę zobowiązany za wszelkie wskazówki.

Zalecam backup, jeśli nie masz naprawdę możliwośći w co nie bardzo
wierzę w erze dużych dysków i płyt DVD to wg mnie najlepszym sposobem
będzie utworzenie partycji ręcznie w programie typu Partition Magic i
instalacja linuksa właśnie w to miejsce.

Pozdrawiam Serdecznie

--
Jarosław Kłopotek
www.interduo.pl