Instalacja PLD

Grzegorz Rajda mellonedain w gmail.com
Śro, 22 Lip 2009, 11:28:06 CEST

Jarosław Kłopotek pisze:
> Hej

> Jeśli takich opinii potrzebujesz znaczy że nie jesteś doświadczonym
> użytkownikiem w/w systemów.

W tej sprawie doświadczenia nie mam. Nie miałem wcześniej potrzeby
wykonywania takiej operacji. I tylko tyle ;) Powyższe uogólnienie jest
zbyt daleko idące.

> Zalecam backup, jeśli nie masz naprawdę możliwośći w co nie bardzo
> wierzę w erze dużych dysków i płyt DVD to wg mnie najlepszym sposobem
> będzie utworzenie partycji ręcznie w programie typu Partition Magic i
> instalacja linuksa właśnie w to miejsce.

To wręcz doskonały pomysł. Chociaż z fdiskiem też powinno się udać,
przynajmniej teoretycznie (Nie łaczyłem jescze na jednym dysku NTFS z ext3).

--
Pozdrawiam,
Grzegorz