Instalacja PLD

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 22 Lip 2009, 11:38:18 CEST

Grzegorz Rajda anonsuje::

> To wręcz doskonały pomysł. Chociaż z fdiskiem też powinno się udać,
> przynajmniej teoretycznie (Nie łaczyłem jescze na jednym dysku NTFS z ext3).

Mam na dwóch dyskach ext3, linux raid (i w nim już nie ważne co), ntfs
x3 i hfs+.
PLD, Vista, MacOsX.
Grub i chameleon.
I wszystko działa.
Czasem ważna jest kolejność. Windows nie zainstalujesz w obecności soft
raid. Vista loader nadpisuje mbr, chameleon nadpisuje mbr. Grub bootuje
wszystko.
fdisk nie niszczy istniejących partycji raczej. Jest bardziej
selektywny, niż partycjonowanie z instalacji win (to potrafi
poprzestawiać kolejność partycji).
Zaczynasz od najgłupszego (MS), potem to bardziej przewidywalne (MacOs)
i na koniec to, co przeszkadza niedoróbom, ale jest pod pełną kontrolą,
czyli fdisk/linux/grub.

--
WK