Help! Rescuecd 2.97 - ntfs3g i polskie znaki?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Sob, 7 Mar 2009, 11:42:18 CET

On Sat, 7 Mar 2009, Daniel Dawid Majewski wrote:

> Pewnego dnia wpadła wieść od Jacek Osiecki i powiedziała :
> Hint :
> $ locale
> LANG=pl_PL.UTF-8
> LC_CTYPE="pl_PL.UTF-8"
> LC_NUMERIC="pl_PL.UTF-8"

Hmm,

Widać musiałem coś wcześniej popsuć - próbowałem ustawić polskie locale i
cały czas pozostawało POSIX (w jakimś wcześniejszym RCD). Teraz działa
prawidłowo - wielkie dzięki!

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944