Th. Xy biorą wszystko. Thinkpad T41 z Radeonem

Andrzej Augustyński august84 w autocom.pl
Sob, 7 Mar 2009, 15:11:02 CET

Adam Skowroński pisze:
> Mam laptopa dla dziecka, IBM Thinkpad T41. Z PLD na pokładzie. Th
> kdm-3.5.10-7.i686
> kernel-2.6.28.6-1.i686
> xorg-driver-video-ati-6.11.0-2.i686
> xorg-xserver-server-1.6.0-2.i686
> używam drivera radeon bo fglrx już takich staroci nie obsługuje.
>
> Od czasu do czasu, na jakieś 5 minut serwer Xów zabiera 99% czasu
> procesora. Nie można nic zrobić od strony Xów - żadne klawisze nie
> działają (tylko Magic SysRq działa :-D)
> Jednocześnie nie ma problemu, żeby się podłączyć prze sieć za pomocą ssh.
> [...]

Zacznij od wywalenia 'Option "EnablePageFlip" "True"'. Ja miałem z tym
niezłe kwiatki w okolicach 6.9.x na:
$ sudo lspci | grep VGA
01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon Mobility
M7 LW [Radeon Mobility 7500]01:00.0 VGA compatible controller: ATI
Technologies Inc Radeon Mobility M7 LW [Radeon Mobility 7500]

pzdr

--
Andrzej Augustyński