było fajnie

adzinok w o2.pl adzinok w o2.pl
Pią, 22 Maj 2009, 13:35:32 CEST

On Fri, 22 May 2009 08:41:36 +0200
Wojciech Błaszkowski <wojciech w blaszkowski.com> wrote:

> A sprawdzałeś ? :)
> Objaśnienia znaczków występujących za "cvs" znajdziesz w manualu cvs (wpisz:
> man cvs).

Gdybym za każdym razem kiedy widzę magiczne znaczki zaglądał do
manuala, to pewnie mógłbym je do dzisiaj wszyststkie recytować z
pamięci. ;)
Oczywiście masz rację, mana do CVS'a należy przeczytać i kilku
podstawowych komend się nauczyć. To się na pewno prędzej, czy później
przyda.
> Tak zadecydowali ludzie, którzy pracują z cvs i zrobili tak aby ułatwić sobie
> pracę. Nie pozostaje Ci nic innego jak zaakceptować obecny stan rzeczy.

Przypuszczam, że moją akceptację obecnego stanu rzeczy, lub jej brak
ludzie, którzy pracują z cvs wzięli by głęboko pod rozwagę.
Odbyła by się, co najmniej kilkutygodniowa dyskusja na devel, kilka
pyskówek na #pld, wzmożony ruch na jabberze itd.
Niestety nikt mnie nie zapytał o zdanie.
Pewnie zapomnieli. ;)

Pozdrawiam.

	adzinok