Jak przełączyć tryb pracy wejścia mikrofonowego (hda-intel)

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 27 Lis 2009, 10:00:23 CET

Dnia czwartek 26 listopad 2009 o 22:01:25 Łukasz Maśko napisał(a):
> Przy okazji - miałem z tym wejściem ostatnio problem, ponieważ
>  mikrofon  zupełnie nie działał. Już myślałem, że port jest fizycznie
>  popsuty. Nie pomagała żadna zabawa suwakami i przełącznikami pod
>  alsamixerem. Ale po odpaleniu Skype pod Windows nagle zaczęło
>  wszystko działać i pod Linuksem. I znów pytanie - czy ktoś się z
>  czymś takim spotkał i jak sobie z tym radzić jeśli jeszcze raz się
>  takie coś zdarzy? Nie chcę musieć znów odpalać Windę tylko z powodu
>  niedziałającego, głupiego portu.

Ja tak miałem z kartą SB Galaxy-costam (karty już nie mam bo sie
spaliła) - ustawiłem sobie w konfigu do kmix wszystkie suwaki na "32"
akonfig tylko do odczytu - aby miec po starcie zawsze dźwięk na max - i
kicha.  same suwaki były do 31 wiec jak kmix dostał 32 to dżwieku z
karty nie było.

I nic nie pomogło - tylko pod winda suwaki - którymi z zera pojechałem
do góry i dźwięk przywróciłem.

Więc albo coś mamy w sterach pod Linuxem niedopracowane albo karty nie
trzymają "standardu".

Mieszko Kaczmarczyk
--

Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt: