[Th] ATI czy NVidia?

Andrzej Nakonieczny anakonieczny.pld-users-pl w e-list.pingwin.eu.org
Pią, 27 Lis 2009, 10:17:13 CET

Witam

Jakie karty obecnie najlepiej są wspierane w Th? ATI czy NVidia?
Potrzebuję przesłać obraz po HDMI, włącznie z dźwiękiem, więc otwarte
sterowniki odpadają (brak wsparcia audio). Do wyboru mam Radeon HD3450
oraz Geforce 8400GS, cenowo zbliżone. Radeon przekonuje mnie pasywnym
chłodzeniem. Komputer nie będzie służył do gier, nie potrzebuje więc
dużej wydajności 3D. Ostatnio ktoś wspominał o jakiś sztuczkach
koniecznych do odpalenia kart NVidia (z ręczną podmianą bibliotek
włącznie)? Jak to jest w przypadku ati?

Dzięki za wszelkie sugestie,
Andrzej