[Th] ATI czy NVidia?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 27 Lis 2009, 10:47:24 CET

On Fri, 27 Nov 2009, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Witam
>
> Jakie karty obecnie najlepiej są wspierane w Th? ATI czy NVidia?
> Potrzebuję przesłać obraz po HDMI, włącznie z dźwiękiem, więc otwarte
> sterowniki odpadają (brak wsparcia audio). Do wyboru mam Radeon HD3450
> oraz Geforce 8400GS, cenowo zbliżone. Radeon przekonuje mnie pasywnym
> chłodzeniem.

Tu też jest pasywne:

http://allegro.pl/item822267931_gigabyte_gf_8400gs_512mb_ddr2_pci_e_576_800_pasywn.html

> Komputer nie będzie służył do gier, nie potrzebuje więc
> dużej wydajności 3D. Ostatnio ktoś wspominał o jakiś sztuczkach
> koniecznych do odpalenia kart NVidia (z ręczną podmianą bibliotek
> włącznie)? Jak to jest w przypadku ati?

Ja tam jestem zwolennikiem nvidii, bo działa :) Inna sprawa, że kernel
zawsze robię samodzielnie, a sterowniki nvidii pobieram ręcznie...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944