[Th] ATI czy NVidia?

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 27 Lis 2009, 11:05:57 CET

Andrzej Nakonieczny anonsuje::
> Witam
>
> Jakie karty obecnie najlepiej są wspierane w Th? ATI czy NVidia?
> Potrzebuję przesłać obraz po HDMI, włącznie z dźwiękiem, więc otwarte
> sterowniki odpadają (brak wsparcia audio). Do wyboru mam Radeon HD3450
> oraz Geforce 8400GS, cenowo zbliżone. Radeon przekonuje mnie pasywnym
> chłodzeniem. Komputer nie będzie służył do gier, nie potrzebuje więc
> dużej wydajności 3D. Ostatnio ktoś wspominał o jakiś sztuczkach
> koniecznych do odpalenia kart NVidia (z ręczną podmianą bibliotek
> włącznie)? Jak to jest w przypadku ati?

Nvidia zdecydowanie fireglx ATI nie ma niestety polotu do sterowników
nvidii.
I sprawdź, czy ta dekoduje video h264 (vdpau).
Używam Gainwarda 9400GT - pasywne chłodzenie, ale brak HDMI.
Natomiast to:
http://www.komputronik.pl/index.php/product/74597/Podzespo_y_PC/Karty_graficzne/GeForce_with_CUDA_9400_GT_Gainward_1GB_HDMI_DVI_PCI_E_DDR2_SilentFX.html
byłoby chyba ok.
--