Bierz nVidię!!! - było: [ATI czy NVidia?]

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pią, 27 Lis 2009, 11:10:42 CET

Dnia piątek 27 listopad 2009 o 10:17:13 Andrzej Nakonieczny napisał(a):
> Jakie karty obecnie najlepiej są wspierane w Th? ATI czy NVidia?
> Potrzebuję przesłać obraz po HDMI, włącznie z dźwiękiem, więc
>  otwarte   sterowniki odpadają (brak wsparcia audio). Do wyboru mam
>  Radeon HD3450 oraz Geforce 8400GS, cenowo zbliżone. Radeon
>  przekonuje mnie pasywnym chłodzeniem. Komputer nie będzie służył do
>  gier, nie potrzebuje więc dużej wydajności 3D. Ostatnio ktoś
>  wspominał o jakiś sztuczkach koniecznych do odpalenia kart NVidia (z
>  ręczną podmianą bibliotek włącznie)? Jak to jest w przypadku ati?

Nawet nie ma co porównywać - bierz nVidię  nawet jesli bedzie o 100zł
droższa - za to działą od razu.

Ja mam 9500GT Palite'a z pasywnym chłodzeniem - możesz poszukać nawet
9600GT Gigabyte'a z pasywnym - ale to juz kosztuje.  Moja karta nagrzewa
się max do 55-58st C przy mocnych grach.

Mam i laptopa i stacjonarny z ATI i zawsze cos  z tym jest nie tak - a
to się muli, a to X.org nie działa, a to cos jeszcze innego - xmms
potrafi zjeść całą moc CPU (2,1GHz) na samym wyswietlaniu
wykresu/oscyloskopu a na analogicznym sprzęcie z nVidią z wtyczkami 3D
zajmuje 3-5%

Mieszko Kaczmarczyk
--

Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt: