Re: Th: jak użyć fcgi + php + suphp? :)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 17 Wrz 2009, 10:53:35 CEST

On Tue, 15 Sep 2009, Arkadiusz Rdest wrote:

> [...]
[ciach]

>   ScriptAlias /php5.fcgi "/var/phpexec/user/php5.fcgi"
>   AddType application/x-httpd-php5 .php
>   SuexecUserGroup user users

... i dalej też ciach.

Niby wszystko OK, ale... chyba nie działa suexec :(
Mianowicie wygląda na to, że nadal wykonuje się to jako user http - gdy
zrobiłem katalog do którego miał dostęp wyłącznie ów "user" wyspecyfikowany
w SuexecUserGroup, to w logach serwera widzę "access denied". Gdy tylko
zmieniłem uprawnienia by mógł go czytać user http - ruszyło...

Jakieś pomysły?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944