Snapshoty Th

Wto, 3 Sie 2010, 16:35:14 CEST

On Tuesday 03 of August 2010, Marcin Krol wrote:

> Poczytaj na devel-pl mój wątek pt. "Co by tu zmienic w PLD...".
Czytałem.

> W skrocie: Th nie chce takich zmian.
Chce, ale nie ma komu się tym bawić. Pozatym taki snapshot chyba byłby
niezależny od Th ?

Skoro Ty chcesz robić Ti _i_ snapshoty Ti to może prościej będzie robić Ci
_tylko_ snapshoty z Th ?

Ja chętnie bym widział osobny zestaw builderów Th-snapshot z pakietami Th plus
małe updaty trzymany tak długo aż rzeczy w Th będą używalne w całym zakresie.

Nie znam Ti, więc nie wiem - czym teraz się różni od owego hipotetycznego Th-
snapshot ?

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,