Snapshoty Th

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 3 Sie 2010, 21:04:01 CEST

> Skoro Ty chcesz robić Ti _i_ snapshoty Ti to może prościej będzie robić Ci
> _tylko_ snapshoty z Th ?

Dokładnie to właśnie proponowałem, tyle że (w skrócie):

1. Jako pierwszego snapshota chciałem użyć Titanium.

2. Obecne Th jako wersję devel chciałem nieco przyhamować z pogonią za
numerkami poprzez z góry narzucane założenia co do tego jakie wersje
którego softu wejdą do następnego snapshota.

3. Dla niepopierających pkt 2. chciałem dodać wersję experimental, żeby
mieli gdzie wrzucać niezbędne im do pracy wersje pre-release-pre-alpha.

4. Chciałem zrezygnować z wersjonowania Ra 1.0, Ac 2.0, Th 3.0 itd na
rzecz numerków PLD 2010.03, PLD 2011.09 itd.

5. Chciałem zmienić nieco obecnych zasad w PLD, np. zwiększyć ilość osób
decydujących bezpośrednio o losach dystrybucji z jednej do kilku.

Wszystko jest szerzej opisane w wątku na devel-pl,

Niestety większość wypowiedziała się negatywnie w temacie moich
propozycji, a mi doradzono przesiąść się na CentOSa :-)

> Ja chętnie bym widział osobny zestaw builderów Th-snapshot z pakietami Th plus
> małe updaty trzymany tak długo aż rzeczy w Th będą używalne w całym zakresie.
>
> Nie znam Ti, więc nie wiem - czym teraz się różni od owego hipotetycznego Th-
> snapshot ?

Niczym. I to usiłowałem pokazać w wątku na devel-pl. Niestety poległem
bo większość wybrała pozostanie przy obecnym sposobie rozwoju i
zarządzania oficjalnym PLD, a mi pozostało proponowane zmiany wprowadzić
we własnym forku co też będę robił.

Chętni do pomocy w realizacji tego planu się znaleźli więc pozostaje
teraz tylko działać :-)

M.