Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 4 Sie 2010, 08:10:05 CEST

Dnia wtorek 03 sierpień 2010, Paweł Zuzelski napisał:

> 15:22 < bs> wojtosz na pld-users-pl uprawia jakas falszywa i prosto
>             z dupy wzieta propagande

Propagandę Th - tak. Z dupy wziętą - nie sądzę. Th mam na produkcji i nie
narzekam. Polecam !

> 15:22 < bs> z tego co mi wiadomo to titanium rozwija conajmniej 10

IMO rozbicie PLD na równolegle biegnące Th i Ti jest chybionym pomysłem.
Lepiej chyba rozwijać JEDNO, a DOBRZE. Czyż nie ?

IMO2: Trochę szkoda czasu na wymiany argumentów, lepiej robić PLD.

> 15:23 < bs> pawelz, moglbys mnie zacytowac tam w odwecie do tego co
>             wojtosz napisal? :)

E ? Rozumiem, że ów "bs" nie ma na tyle
odwagi/umiejętności/czegoś_tam_jeszcze_innego żeby SAMODZIELNIE wysłać maila
?!

Paweł, proszę..

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl