Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 4 Sie 2010, 11:47:16 CEST

> IMO rozbicie PLD na równolegle biegnące Th i Ti jest chybionym pomysłem.
> Lepiej chyba rozwijać JEDNO, a DOBRZE. Czyż nie ?

Nim sforkowałem Titanium chciałem moje zmiany wprowadzić w Ac. Było
"nie". Teraz znów chciałem połączyć bezboleśnie dla obu stron Titanium i
Th w jedno PLD. Znów "nie". Próba zmienienia czegoś w oficjalnym PLD to
jest walka z wiatrakami :-)

Prace nad wprowadzeniem proponowanych przeze mnie zmian w Titanium już
trwają. Do pomysłu połączenia z Th można wrócić za 2 do 3 snapshotów jak
się wersje oprogramowania wyrównają.

I tyle w tym temacie.

M.