Snapshoty Th

Śro, 4 Sie 2010, 10:27:23 CEST

On Tuesday 03 of August 2010, Marcin Krol wrote:

> Dokładnie to właśnie proponowałem, tyle że (w skrócie):
No właśnie _nie_ dokładnie, wydaje mi się że chcesz za wielką rewolucję
zamiast dodać do Th _tylko_ jeden snapshot Th-stable a potem zobaczyć.

> 1. Jako pierwszego snapshota chciałem użyć Titanium.
Miały być snapshoty Th.

> 2. Obecne Th jako wersję devel chciałem nieco przyhamować z pogonią za
> numerkami poprzez z góry narzucane założenia co do tego jakie wersje
> którego softu wejdą do następnego snapshota.
Zostaw Th jak jest - miał być po prostu snapshot.

> 3. Dla niepopierających pkt 2. chciałem dodać wersję experimental, żeby
> mieli gdzie wrzucać niezbędne im do pracy wersje pre-release-pre-alpha.
Przebudują sobie sami, wezmą z test.

> 4. Chciałem zrezygnować z wersjonowania Ra 1.0, Ac 2.0, Th 3.0 itd na
> rzecz numerków PLD 2010.03, PLD 2011.09 itd.
Zostaw aktualną numeracje i numeruj tak snapshoty.

> 5. Chciałem zmienić nieco obecnych zasad w PLD, np. zwiększyć ilość osób
> decydujących bezpośrednio o losach dystrybucji z jednej do kilku.
Po co skoro działa dobrze? Nie wystarczy że będziesz Ty decydował co wejdzie
do aktualnego snapshota i kiedy zrobić następny? A dobierzesz sobie kogo
będziesz chciał do współdecydowania.

> Niczym. I to usiłowałem pokazać w wątku na devel-pl. Niestety poległem
> bo większość wybrała pozostanie przy obecnym sposobie rozwoju i
> zarządzania oficjalnym PLD, a mi pozostało proponowane zmiany wprowadzić
> we własnym forku co też będę robił.

Ja tam nie widzę powodu aby robić forka dla snapshota ... ;)

> Chętni do pomocy w realizacji tego planu się znaleźli więc pozostaje
> teraz tylko działać :-)

I skończy tak jak Ti (bo to na pewno sporo pracy) a obcinasz sobie
użytkowników.

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,