Snapshoty Th

Śro, 4 Sie 2010, 10:49:39 CEST

On Wednesday 04 of August 2010, Paweł Zuzelski wrote:

> Aktualne th-main to "najnowsze stabilne wydania" a nie
> pre-release-pre-alpha. Ani experimental, ani "przebuduję sobie sam
> albo wezmę z test" nie jest zamiennikiem dla aktualnego th-main. Nie
> psujcie na siłę reformować czegoś co dobrze funkcjonuje.

Wyjaśnię że napisałem że nie potrzebna jest _dodatkowa_ wersja experimental, a
jak ktoś potrzebuje "niezbędne im do pracy wersje pre-release-pre-alpha" to
sobie zbuduje to sam/do test.

Dla mnie Th tez jest OK , choć snapshot by się może przydał (kiedyś dla KDE3.x
teraz przed pythonem 2.7/ KDE 4.5).

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,