Snapshoty Th

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 4 Sie 2010, 11:42:03 CEST

> Miały być snapshoty Th.

Od 2 lub 3 snapshota w mojej propozycji (po zrównaniu wersji). Ze
względu na użytkowników nie mogę nagle zrobic:
rm -rf titanium; ln -s th titanium;

> Zostaw Th jak jest - miał być po prostu snapshot.

Niestety to mi nie odpowiada. "Th jak jest" wg mnie nie gwarantuje
wystarczającej stabilności. Co rozumiem przez stabilność pisałem zdaje
się kilka razy już na listach więc nie będę się powtarzał.

> Przebudują sobie sami, wezmą z test.

Wątek z devel-pl sugeruje co innego.

> Zostaw aktualną numeracje i numeruj tak snapshoty.

Po co trzymać bezsens? PLD 3.0 Th jest tak jak Titanium "w ciągłym
rozwoju". Nigdy nie będzie PLD 4.0. Ale to i tak nieistotne, bo co komu
robi za różnicę czy jego system przedstawi się PLD 3.0 Th czy PLD 2010.03?

> Po co skoro działa dobrze? Nie wystarczy że będziesz Ty decydował co wejdzie
> do aktualnego snapshota i kiedy zrobić następny? A dobierzesz sobie kogo
> będziesz chciał do współdecydowania.

"Co dwie głowy to nie jedna" o czym już kilkukrotnie się przy planowaniu
aktualizacji przekonałem.

> Ja tam nie widzę powodu aby robić forka dla snapshota ... ;)

Fork istnieje od września 2007 roku ;)

> I skończy tak jak Ti (bo to na pewno sporo pracy) a obcinasz sobie
> użytkowników.

Titanium ma się dobrze a może się mieć bardzo dobrze. Na brak
użytkowników też nie narzeka.

M.