Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Śro, 4 Sie 2010, 11:59:15 CEST

Dnia środa 04 sierpień 2010 o 11:47:16 Marcin Krol napisał(a):

> Nim sforkowałem Titanium chciałem moje zmiany wprowadzić w Ac. Było
> "nie". Teraz znów chciałem połączyć bezboleśnie dla obu stron Titanium i
> Th w jedno PLD. Znów "nie". Próba zmienienia czegoś w oficjalnym PLD to
> jest walka z wiatrakami :-)
>
> Prace nad wprowadzeniem proponowanych przeze mnie zmian w Titanium już
> trwają. Do pomysłu połączenia z Th można wrócić za 2 do 3 snapshotów jak
> się wersje oprogramowania wyrównają.
>
> I tyle w tym temacie.
>
> M.

a czy przypadkiem taka stabilizacja PLD to nie był przyczynek do odczepienia się od
Kłoczka, twórcy PLD? On trzymał wszystko w swojej garści, nie pozwalał na "podbijanie" wersji,
i części ludzi to się nie podobało. Chciało więcej "świeżości" w dystrybucji.

nie dziwcie się, że teraz chcą to zmieniać. Jest Ti trzeba wspierać ten projekt, a życie
samo zweryfikuje kto miał rację.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo