Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Śro, 4 Sie 2010, 19:07:46 CEST

Dnia środa 04 sierpień 2010 o 15:48:25 Bartosz Taudul napisał(a):
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/poczatki.txt?rev=1.2

No to ja znałem tylko tę część o Tomku, wiedziałem że mu się zbytnio RH nie podobał
i postanowił stworzyć coś swojego, a że było połączenie sił, to już do mnie nie dotarło.
Widać znałem tylko jedną wersję tej dystrybucji.

Tak więc przepraszam, ze lekko wprowadziłem w błąd, ale kłamstwem bym tego nie nazwał,
ale mimo wszystko przepraszam wszystkich zainteresowanych.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo