Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 4 Sie 2010, 20:36:50 CEST

Dnia środa 04 sierpień 2010, Arkadiusz Chomicki napisał:

> No to ja znałem tylko tę część o Tomku, wiedziałem że mu się zbytnio RH nie
> podobał i postanowił stworzyć coś swojego, a że było połączenie sił, to
> już do mnie nie dotarło. Widać znałem tylko jedną wersję tej dystrybucji.
>
> Tak więc przepraszam, ze lekko wprowadziłem w błąd, ale kłamstwem bym tego
> nie nazwał,  ale mimo wszystko przepraszam wszystkich zainteresowanych.

kloczek miał (jak na owe czasy) maszyneryję, żeby PLDowe burdele uciągnąć. Ale
się "dyktatorzył".

A tak na marginesie, to są jeszcze PLDowe burdele, które nadal stoją w
Debianach ? :)

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl