Numerologia - Re: [Ac] problem z NFS

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Czw, 5 Sie 2010, 11:18:40 CEST

Dnia czwartek 05 sierpień 2010 o 00:25:06 Bartosz Taudul napisał(a):
> Od czego by tu zacząć dementi...

Tomek miał wizję PLD, czy to coś złego? Potrafił o tym mówić całą noc.
Chciał by dystrybucja szła w kierunku wyznaczonym przez niego, co nie
oznaczało że nigdy nie zmieniał zdania.
Linus też ma pełną władzę nad rozwojem kernela i jakoś nikt mu tego nie zabiera.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo