VMware - problem z kompilacją modułu "vmmon"

Dariusz Krzempek darek w pekdar.net
Nie, 8 Sie 2010, 22:56:05 CEST

Witam,

 Kilka słów o tym co chcę zrobić. W pracy na starym serwerze z systemem
Windows 2000 Server miałem postawionego VMware v1.0 i na nim
wirtualizowałem 2 systemy XP do różnych potrzeb.
Serwer padł a na nowym postawiłem oczywiście PLD Th :)
Teraz, chcę zainstalować VMware i ponownie uruchomić wirtualizowane XP-ki.
O ile na AC testowa instalacja z archiwum .tar.gz producenta poszła
dosłownie idealnie i ruszyło wszystko od ręki, to na TH (serwer
produkcyjny) już mam problemy :(
Przy próbie instalacji z VMware-server-2.0.2-203138.i386.tar.gz w momencie
kiedy instalator wykonuje konfigurację przed pierwszym uruchomieniem i chce
skompilować moduł "vmmon", pyta mnie o:

What is the location of the directory of C header files that match your
running
kernel? [/usr/src/linux/include]

The directory of kernel headers (version @@VMWARE@@ UTS_RELEASE) does not
match
your running kernel (version 2.6.33.5-1).  Even if the module were to
compile
successfully, it would not load into the running kernel.

What is the location of the directory of C header files that match your
running
kernel? [/usr/src/linux/include]

I tutaj niestety temat grzęźnie :/\/
Mam zainstalowane:

poldek:/all-avail> ls -I kernel*
kernel-2.6.33.5-1.i686
kernel-doc-2.6.33.5-1.i686
kernel-headers-2.6.33.5-1.i686
kernel-module-build-2.6.33.5-1.i686
kernel-source-2.6.33.5-1.i686
5 pakietów
poldek:/all-avail>

W katalogu /usr/src/linux/ przygotowałem plik konfiguracyjny i wykonałem
make clean, make menuconfig, make, odczekałem aż popracuje kilka minut po
czym przerywam kompilację kernela.
Więc to co może być wymagane do poprawnego skompilowania modułu "vmmon"
myślę że jest spełnione.

Nie mam bladego pojęcia dlaczego instalator VMware twierdzi że
zainstalowane kernel headers nie jest spójne z wersją zainstalowanego
kernela, skoro są te same wersje zainstalowane ? (patrz poldek).
Czy miał ktoś taki przypadek i udało mu się go rozwiązać?
Darek