Th: kopiowanie pod Xami - bez polskich literek.

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Śro, 18 Sie 2010, 14:21:44 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.08.2010 13:57, od Jacek Osiecki:
> Witam,
>
> Mam pod Xami dosyć dziwny objaw... Gdy kopiuję (nie ctrl+c tylko samo
> zaznaczenie i potem środkowy klawisz myszy) tekst między jednym a drugim
> atermem, to znikają polskie literki. Gdy kopiuję wewnątrz tego samego
> terminala, to wszystko pięknie się kopiuje...
>
> To dotyczy tylko aterma. Bo gdy próbuję kopiować pod xtermem, to nawet w
> ramach tego samego terminala szlag trafia polskie znaczki - tyle że tu
> są zastępowane znakiem "#".
>
> Locale mam takie:
>
> [joshua w pingwin ~]$ locale
> [...]
1. nieustawione LANG
2. Większość ludzi już dawno się przeniosła na utf8, wszystkie aplikacje
też są dostosowane, zarówno Linux jak i Windows - nie ma komu testować
iso...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski