PHP - zniknęło php-mime_magic?

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 20 Sie 2010, 08:29:13 CEST

On Friday 20 of August 2010 07:52:29 Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Nie da się upgrade'ować PHPa i przyległości, bo wyskakuje coś takiego:
>
> error: php-common = 4:5.2.13-12 is required by installed
> php-mime_magic-5.2.13-12.x86_64
>
> zostało wchłonięte do głównego php, czy po prostu jakimś cudem zniknęło z
> PLD?

Upgrade do PHP5.3? Wyleciało z upstream i nie wróci. AFAIK nie ma nawet w
postaci PECLowego rozszerzenia.

The New, Better Way (tm) jest "php-fileinfo", aczkolwiek nie wiem czy zapewnia
kompatybilność (stąd brak Obsoletes).

Przetestuj - jeśli działa jako dropin to można dodać w fileinfo obsoletes.

Marcin Kurzyna