Re: PHP - zniknęło php-mime_magic?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 20 Sie 2010, 10:55:40 CEST

On Fri, 20 Aug 2010, Marcin Kurzyna wrote:

> Upgrade do PHP5.3? Wyleciało z upstream i nie wróci. AFAIK nie ma nawet w
> postaci PECLowego rozszerzenia.

Hmm, czyli pozostaje poszukac co bylo w tym rozszerzeniu i przegladnac
wszystkie skrypty :-(

> The New, Better Way (tm) jest "php-fileinfo", aczkolwiek nie wiem czy zapewnia
> kompatybilność (stąd brak Obsoletes).
> Przetestuj - jeśli działa jako dropin to można dodać w fileinfo obsoletes.

Potestuje - ale widze ze jest niebezpiecznie, bo w 5.3.0 wylecialo bardzo
duzo powszechnie uzywanych komend :( Nie wiem co za geniusze to
wymyslili... Chyba wlasnie dotarlem do momentu, gdzie musze zaplanowac
migracje do debiana :( bo nie powiem klientom, ze maja natychmiast
przerobic swoje strony - zlikwidowanie split czy komend zwiazanych z sesja
to cos co trudno okreslic inaczej niz "masakra".

Alternatywa w postaci pozostania w PLD-20100811 i rezygnacji z security
update'ow to w sumie zadna alternatywa...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944