Th: kopiowanie pod Xami - bez polskich literek.

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 20 Sie 2010, 10:42:57 CEST

On Fri, 20 Aug 2010, Marcin Kurzyna wrote:

> terminus-font-console (cy jakoś tak) oraz odpowiednie ustawienia w
> /etc/sysconfig/console (za przykładami zresztą):

Tak jak pisalem - konsola nie jest dla mnie istotna, prawie jej nie
uzywam. A jesli juz, to i tak nie sa istotne pliterki. Dotad mialem
ustawione ISO-8859-2 i musialem w .xinitrc dorzucic /usr/bin/setxkbmap pl
bo inaczej nie dalo sie uruchomic polskiej klawiatury - a teraz totalna
tragedia...

> SOA#1
>
> - fonty mam dość standardowe, TTFy + ISO-2-{75,100}dpi. Szklana kula mówi mi
> że masz źle skonfigurowane Xy (nie kolejną, nową, lepszą, metodą (tm)). Gdzieś
> w archiwach jest podane jak to zrobić, ale ja przyznam się że nie mam
> specjalnych wpisów żadnych, jedynie w KDE ustawiłem użycie polskiej keymapy.

Ja mam Th zainstalowane od zera z CRI. I niestety polskie litery mam
wylacznie w programach Xowych - czyli menu windowmakera, opera, a w
xterm/aterm/*term juz nie :(
Czy fonty maja byc z jakiejs rodziny? W szczegolnosci, czy fonty
*-iso-8859-2* juz nie moga byc uzywane? A co do konfiguracji X - OOTB nie
dziala, wiec szczerze mowiac brakuje mi juz pomyslow.

> Aktualizować na bieżąco - mniejsze zmiany, ła

Wszystko jest mniej wiecej aktualne - jeszcze sprobuje wszystko
zupdate'owac do najwyzszej wersji, ale podejrzewam ze to niewiele pomoze
:-/

> spalanie tłuszczy w postaci nerwów jak serwer czy inna krytyczna maszyna do
> pracy po zakończeniu upgrade-dist nie działa ;-)

Na serwerze UTF-8 juz jest, ale tam nie mam UI i nie potrzebuje Xow :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944