PHP - zniknęło php-mime_magic?

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 20 Sie 2010, 11:19:11 CEST

On Friday 20 of August 2010, Jacek Osiecki wrote:

> Hmm, czyli pozostaje poszukac co bylo w tym rozszerzeniu i przegladnac
> wszystkie skrypty :-(

Albo wrzucić to jako PECLa (wziąc ze starego PHPa).

AFAIK API inne.

> Potestuje - ale widze ze jest niebezpiecznie, bo w 5.3.0 wylecialo bardzo
> duzo powszechnie uzywanych komend :( Nie wiem co za geniusze to
> wymyslili... Chyba wlasnie dotarlem do momentu, gdzie musze zaplanowac
> migracje do debiana :( bo nie powiem klientom,

Potem wychodzi problem w drugą stronę - co powiedzieć klientom, którzy chcą
coś z PHP 5.3. Bywa ciekawie.

> ze maja natychmiast
> przerobic swoje strony - zlikwidowanie split czy komend zwiazanych z sesja
> to cos co trudno okreslic inaczej niz "masakra".

Zlikwidowanie split? O czym ty piszesz? Że coś jest deprecated to nie znaczy,
że jest zlikwidowane. Ogólnie nie pierwszy raz coś wywalają co niby jest w
pecl. Tym razem jednak trafili na popularną rzecz.