Re: PHP - zniknęło php-mime_magic?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 20 Sie 2010, 11:30:37 CEST

On Fri, 20 Aug 2010, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Albo wrzucić to jako PECLa (wziąc ze starego PHPa).

Nawet nie mam pojecia jak to sie robi :(

> Potem wychodzi problem w drugą stronę - co powiedzieć klientom, którzy chcą
> coś z PHP 5.3. Bywa ciekawie.

Lepiej powiedziec jednemu nowemu ze nie dostanie ficzera, czy powiedziec
kilkudziesieciu obecnym ze maja do jutra zmienic strony (ktorych kodu
czesto na oczy nie widzieli) bo instaluje nowego, fajniejszego PHPa?

> Zlikwidowanie split? O czym ty piszesz? Że coś jest deprecated to nie znaczy,
> że jest zlikwidowane. Ogólnie nie pierwszy raz coś wywalają co niby jest w
> pecl. Tym razem jednak trafili na popularną rzecz.

Teraz jest deprecated, a za chwile radosnie w PLD zawita PHP 5.4 w ktorym
juz bedzie obsolete. Tak czy siak - wyglada na to ze trzeba uciekac. :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944