PHP - zniknęło php-mime_magic?

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Pią, 20 Sie 2010, 11:47:30 CEST

> Lepiej powiedziec jednemu nowemu ze nie dostanie ficzera, czy powiedziec
> kilkudziesieciu obecnym ze maja do jutra zmienic strony (ktorych kodu
> czesto na oczy nie widzieli) bo instaluje nowego, fajniejszego PHPa?

Wiesz - nawet jak się przesiądziesz na debiana (inny wątek) to to i tak nic ci
nie da. Debian jest starszy, ale kiedyś też przejdzie na PHP5.3 bo to jest
aktualna wersja w upstreamie.

Tylko że wtedy będziesz miał dwie niezadowolone grupy: aktualna (przecież od
10 lat bez zmian nam działa a tu pan pierdoły opowiadasz ze się 6 lat temu
wersja zmieniła) oraz nową (panie, pan na 5.3 aktualizujesz jak już jest
7.12?!).

A php-fileinfo dostarcza warstwę kompatybilności:
http://pl.php.net/manual/en/function.mime-content-type.php

Po prostu nigdy nie używałem - nie mam na czym sprawdzić jak się zachowuje,
dlatego ja się nie podejmę ustawienia jako automatycznie obsolete.

> Dodam tylko, że mime_magic z 5.2.14 buduje się bez jednego nawet warninga
> na php 5.3.3 więc wrzucenie tego do speca jest jakimś rozwiązaniem.

Arek - niby można. Tylko jak dlugo będziemy to utrzymywac? Jak na 5.4
przestanie się kompilowac to kto poprawi? Tego teraz nawet w oficjalnym PECLu
nie ma (więc być może wersja z fileinfo jednak zapewnia BC..?).

Poza tym jak w przypadku oryginalnego pytania Jacka - to będzie tylko
odłożenie problemu w czasie.

Marcin