[OT] Wirtualizacja serwera - na czym najlepiej.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 25 Sie 2010, 21:37:56 CEST

W dniu 25.08.2010 21:23, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz anonsuje::

> Jeśli w grę wchodzą tylko Linuksy, to może vserver? Wydajność natywna,

A dane?
Narzut nie jest bardzo ważny.
Na hoście ma działać serwer multimediów. Ale to nie ważne.
Istotne, żeby cały wirtualizowany system wraz z danymi włożyć w obrazy
dysków i łatwo je przenosić.
Szrotserwery stawia się na tym, co się ma.
Chcę całkowicie oddzielić oprogramowanie serwera od sprzętu.
Vserwer rozważałem. Akurat to nie pasuje mi do koncepcji.
Jeżeli np. znowu trafi mi się PPC, to za dużo zabawy.
--
WK