[OT] Wirtualizacja serwera - na czym najlepiej.

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Czw, 26 Sie 2010, 09:17:59 CEST

Dnia Wednesday 25 August 2010, Wieslaw Kierbedz napisał:

> A dane?
> Narzut nie jest bardzo ważny.
> Na hoście ma działać serwer multimediów. Ale to nie ważne.
> Istotne, żeby cały wirtualizowany system wraz z danymi włożyć w obrazy
> dysków i łatwo je przenosić.

Vserwer możesz po prostu spakować / skopiować / przenieść.

rsync -aPv --numeric-ids źródło cel

> Szrotserwery stawia się na tym, co się ma.

Jeśli masz środowisko 32-bitowe to możesz je zmigrować na 32-bitowy vserwer.
Taki 32-bitowy vserwer możesz odpakkić na 32 i 64 bitowej maszynie.

> Chcę całkowicie oddzielić oprogramowanie serwera od sprzętu.
> Vserwer rozważałem. Akurat to nie pasuje mi do koncepcji.

wie du willst.

> Jeżeli np. znowu trafi mi się PPC, to za dużo zabawy.

moim zdaniem zawsze łatwiej trafić na PC niż PPC.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl