[OT] Wirtualizacja serwera - na czym najlepiej.

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Śro, 25 Sie 2010, 22:38:39 CEST

W dniu 25.08.2010 22:18, Wieslaw Kierbedz pisze:
> W dniu 25.08.2010 21:53, Grzesiek Pycia anonsuje::

> Ty nie kpij, tylko gadaj o co ci chodzi.
> VirtualBox chyba nie ma takiej automatyki w rc.
A to własnie mi o to chodziło bo jak to zrobić z palca w VirtualBox to wiem

> Zdaje się, że jest bardziej zorientowany na desktopowe klikanie.
> Ale jaki problem sobie dopisać?

vserver ma to ładnie już zrobione w rc-skryptach, a nie spotkałem w pld
nic takeigo do innego softu do virtualizacji dlatego pytam żeby wiedzieć
czy jest co szukać :D.

--
Gzohop:
Grzesiek Pycia