Problem z Courier IMAP

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Wto, 31 Sie 2010, 18:46:10 CEST

Po ostatnim większym update przestał działać mi Roudcube - okazało się, że
ma problem z połączeniem z Courier imap-em
Przy próbie zalogowania przez telnet na imapa otrzymuje:
* BYE Temporary problem, please try again later

a w maillogu:
Aug 31 18:15:13 ciesiel1 imapd: LOGIN FAILED, user=marekc,
ip=[::ffff:10.1.1.1]
Aug 31 18:15:13 ciesiel1 imapd: authentication error: No such file or
directory

Jakieś sugestie?

--
				Marek Ciesielski

|\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team