Temat bumerang, czyli dialog do konfiguracji drukarek pod KDE.

Michał Pryczek plahcim w gmail.com
Wto, 31 Sie 2010, 22:13:40 CEST

 Witaj!

Ja na kde siedzę od niedawna, ale mi do tej pory w ogóle nie działały pytonowe
moduły podpinające kde4, a konkretnie biblioteki zawierające moduły pytonowe
miały obiecująco duży rozmiar na dysku, można je było nawet zaimportować, ale
podmoduły były niewidoczne...

To co wkleiłeś wygląda na generalizację problemu na inne obszary kde4...

 Ja zrobiłem upgrade do 4.5.1 z th-ready, problemy z pytonem zniknęły, ale chyba
pojawił się problem z (chyba) PolicyKit albo kcomand, przez to konfiguracja i
tak pewno nie będzie działać, bo u mnie kde4 (4.5.1) nie potrafi nabyć praw
administratora dla sesji...

Nie zagłębiłem się jeszcze we wnętrzności kde, więc przedstawiam jedynie swoje
obserwacje, a ponieważ pracuję w tym środowisku od niedawna, to mogę porównać
jedynie do stanu z 4.5.0 ...

Pozdrawiam,
Michał Pryczek