A może reiserfs 3.6? było: [ext4 vs. xfs]

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Śro, 17 Lut 2010, 15:08:58 CET

Dnia środa 17 luty 2010 o 14:16:06 Andrzej Zawadzki napisał(a):

> reiserfs 3.6 ma się coraz lepiej jeśli chodzi o utrzymanie np.
> wywalanie BKL.
> Wszyscy myśleli, że umrze, a tu jeden koleś od pewnego czasu robi
> sporo dobrej roboty.
>
> ps. Nawet z BKL wielu twierdzi, że nie ma lepszego FSa na maildira
> ;-)

Reiserfs nie radzi sobie dokładnie z jedną sytuacją:
	(dokładnie jedną znam):

	Mamy partycję z 10000 plików rozlokowaną po 1000
katalogów/podkatalogów i: jeden duzy obraz innej partycji w analogicznie
1000 plików/katalogów reiserfs w głównym katalogu podstawowej partycji.
Robimy przez kilka dni (a może wystarczy i godzin) ileśtam operacji
plikowych i w pewnym momencie leci napięcie.

	reiserfsck nie jest w stanie przebudować drzewa - ilość plików
jaka się pokaże po rebuid-tree jest nikła - i (tak miałem) tylko te z
obrazu partycji.

Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt: