nvidia i dual head

Krzysztof riggyk w gmail.com
Pon, 11 Sty 2010, 17:10:58 CET

Dnia poniedziałek 11 styczeń 2010 o 17:01:36 Łukasz Maśko napisał(a):

> Nie martw się, to jakieś problemy w KDE4 najwyraźniej. Mi na intelu przy
> użyciu xrandr potrafi zniknąć belka głównego panelu - znaczy się, ona
>  gdzieś tam jest w czasoprzestrzeni biurka, ale nie jest widoczny na
>  ekranie (powtarzalność 100% przy konkretnych parametrach rozdzielczości i
> skalowania). A przy innych, na tym samym sprzęcie, jest OK.

Problemami z kde itd się nie martwię. Pojawia się to losowo ale w większości
przypadków na razie jest jak trzeba. Chociaż musiałem np. przeładować plasmę,
bo po wyłączeniu drugiego monitora pager nadal był poszerzony jak dla 2
ekranów.

Chciałbym tylko jakoś uprościć proces aby nie odpalać za każdym razem nvidia-
settings i ustawiać twin view kiedy potrzebuję. Może da się to jakoś
automagicznie zrobić, aby włączać/wyłączać jedną komendą/kliknięciem...
--
Krzysztof Rygielski
Registered Linux User: #455470