Czy da się sklonować pod Linuksem zabezpieczony dysk DVD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 3 Lip 2010, 16:45:03 CEST

Dnia sobota, 3 lipca 2010, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz napisał:
[...]
> Program jest linuksowy, natywny? Sprawdź może jakimś strace, co on
> właściwie robi z urządzeniem i wyjdź od tego. Pewnie jakieś ioctle
> puszcza, a Google może mieć na ich temat coś do powiedzenia.

Program nie jest Linuksowy. Jest mieszany. Tak na prawdę to sama aplikacja
jest napisana w pod Tomcata, ale instalator i "uruchamiacz" jest pod
Windows. Gdybym się na Tomcacie wyznawał, pewnie nie byłoby problemu, żeby
wyciągnąć dane i byłby spokój. Poza tym nie wiem, czy oryginalność płyty
jest sprawdzana na poziomie programu uruchamiającego Tomcata, czy już jakoś
wewnątrz właściwej aplikacji.